Uvjeti & Odredbe | Ro-Tea

uvjeti i odredbe

Uvjeti kupnje

Navedeni uvjeti definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata proizvoda ponuđenih na našim stranicama.

Isporučitelj (prodavatelj) je RO-TEA d.o.o., Badalićeva 26B,10000,Zagreb, OIB: 82282361229, MB: 03519759,
Tel: 00 385 1 3820 113, e-mail: [email protected]
IBAN: HR8923600001101238701
SWIFT: ZABAHR2X

Poduzetnik je u sustavu PDV-a. Valuta plaćanja je hrvatska kuna (kn). U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave, koji se posebno plaćaju.

Kupac (potrošač) robe je posjetitelj web trgovine, koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, virmanom (uplatnicom) ili prilikom pouzeća te pošalje potvrdu o uplati prodavatelju.

Naručivanje online

Naše proizvode možete naručiti putem Internet trgovine svaki dan od 0-24h.

Da biste izvršili narudžbu, jednostavno dodajte robu u košaricu za kupnju i slijedite upute korak po korak. Naš vodič će vas voditi kroz proces do uspješnog završetka vaše narudžbe.

Naručivanjem robe prihvaćate naše Uvjete kupovine. Nakon potvrđivanja cijene i dostupnosti odabrane robe, primit ćete elektronsku potvrdu Vaše narudžbe, zajedno s informacijama o dostavi, koja uključuje ugovor između vas i tvrtke Ro-Tea d.o.o. U slučaju nedostupnosti robe ili pogrešno navedene cijene odmah ćemo vas obavijestiti.

Usluge Ro-Tea d.o.o. internet trgovine mogu koristiti osobe starije od 18 godina.

Plaćanje

Naručene proizvode s troškovima dostave kupac će prodavatelju platiti pouzećem prilikom dostave robe ili direktnom bankovnom transakcijom (internet bankarstvo ili osobno općom uplatnicom) te kreditnom karticom. U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu. U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Načini plaćanja

Jednokratno je moguće platiti Mastercard, Maestro, Visa,  Diners i Discover karticama svih banaka.
Obročno je moguće platiti sljedećim karticama:

  • Diners do 12 obroka – izdavatelj Erste Card Club
  • Maestro
    • do 6 obroka izdavatelj Privredna banka Zagreb
    • do 12 obroka – izdavatelji Agram banka, Erste&Steiermärkische Bank, Istarska kreditna banka Umag, Kentbank, Kreditna banka Zagreb, Sberbank i Slatinska banka
  • Mastercard do 24 obroka – Zagrebačka banka
  • Visa
    • do 24 obroka – izdavatelj Zagrebačka banka

 

Nazivi sigurnosnih programa svih kartica

Isporuka proizvoda

Za pošiljke vrijednosti do 500,00 kn troškovi dostave naručene robe na području Hrvatske naplaćuju se iznosom od 25,00 Kn. Za pošiljke vrijednosti preko 500,00 Kn troškovi dostave se ne naplaćuju.

Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području Republike Hrvatske.

Dostava koju vršimo putem Hrvatske pošte u pravilu stiže na odredište u roku 2-3 radna dana nakon izvršene narudžbe odnosno uplate ukoliko nije drugačiji rok naveden kod samog proizvoda.

Roba koju kupac osobno preuzima u poslovnici Ro-Tea d.o.o, Badalićeva 26B, 10000, Zagreb spremna je za isporuku u roku 2-3 radna dana ili prije ukoliko drugačije nije navedeno na stranici samog proizvoda. Kupac će dobiti potvrdu na e-mail kada naručena roba bude spremna za podizanje sa skladišta.

Prilikom isporuke zbog mogućeg oštećenja sva roba mora biti u potpunosti pregledana u prisutnosti vozača dostavljača. Bilo koji gubitak ili oštećenje mora biti zabilježeno na dostavnici, a kupac nas mora obavijestiti o ovom događaju elektronskim putem u roku od 48 sati od primitka robe. Dostavnica je obvezujući dokument, koji u potpunosti dokazuje da je roba isporučena bez ikakvog gubitka ili štete.

Reklamacija proizvoda

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama navedenog Zakona. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail [email protected] sa naznakom reklamacija.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom, ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko ustanovi da reklamacija nije pravovaljana o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.